Буба Світлана Григорівна
Практичний психолог
ГРАФІК РОБОТИ
практичного психолога
Хорольської спеціалізованої школи I-III ст.№3
Буби Світлани Григорівни
Дні тижня | Інтервали робочого часу | |
з _______ год | по _______ год | |
Понеділок | 8.00 15.00 | 11.00 16.00 |
Вівторок | 8.00 15.00 | 11.00 16.00 |
Середа | Відвідування практичним психологом інтервізійних, супервізійних груп, семінарів, нарад, отримання професійних консультацій у кабінетах (центрах) психологічної служби, методиста з психології | |
Четвер | 8.00 11.30 13.30 | 09.00 12.30 15.30 |
П’ятниця | 9.30 12.30 | 10.30 15.30 |
e-mail:Svitlana-buba76@ukr.net
Про роботу практичного психолога
Основні завдання практичного психолога системи освіти полягають у:
· сприянні повноцінному розвитку особистості дитини, створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
· забезпеченні індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
· надання своєчасної психологічної допомоги та підтримки усім учасникам навчально – виховного процесу.
Основними видами діяльності практичного психолога є:
· діагностика – психологічне обстеження учасників освітнього процесу, їхніх груп та колективів, моніторинг змісту і умов індивідуального розвитку учнів, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;
· психологічне консультування – кваліфікована допомога психолога у розв’язанні тих проблем, з якими до нього самостійно або за порадою інших людей звертаються учасники навчально-виховного процесу та батьки;
· корекційно-відновлювальна та розвивальна робота – здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та інтелектуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;
· профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі;
· психологічна просвіта спрямована на знайомство із сучасним станом психологічної науки, основними закономірностями й умовами психічного розвитку людини. Результатом психологічної просвіти та психопрофілактичної діяльності є вироблення власної системи поглядів на життя, трансформація системи ціннісних орієнтацій, формування професійного ідеалу; засвоєння культури людських взаємин і соціально-професійних функцій; формування індивідуального стилю навчально-професійної діяльності та власної моделі моральної поведінки; опанування форм ефективного професійно-ділового спілкування; збереження особистісного психологічного здоров’я та гідного ставлення до оточуючих. Психологічна просвіта може здійснюватися в різноманітній формі (лекції, бесіди, семінари, виставки, підбор літератури й ін.);
· реабілітація – надання психолого-педагогічної допомоги учням, які перебувають у кризовій ситуації (постраждали від соціальних, техногенних, природних катастроф, перенесли тяжкі хвороби, стреси, переселення, зазнали насильства тощо), з метою адаптації до умов навчання і життєдіяльності.
Етичні норми
Практичний психолог повинен:
· керуватися етичним кодексом психолога;
· дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність дитини, захищати їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
· будувати свою діяльність на основі доброзичливості, довіри, у тісному співробітництві з усіма учасниками навчально-виховного процесу;
· пропагувати здоровий спосіб життя, підвищувати рівень психологічних знань учнів,вчителів і батьків або осіб, які їх замінюють;
· зберігати професійну таємницю, не поширювати відомостей, отриманих в процесі діагностики або корекційної роботи;
· постійно підвищувати свій професійний рівень;
· знати програмно-методичні матеріали і документи щодо обсягу, рівня знань, розвитку учнів, вимоги державних стандартів до забезпечення навчально-виховного процесу, основні напрями і перспективи розвитку освіти, психолого-педагогічної науки.
ГОЛОВНЕ:
1. Намагайтесь жити так, щоб людям поруч з Вами було добре.
2. Перш ніж звернутись до людини, посміхніться їй: адже добрі стосунки починаютьсяз посмішки.
3. Навчиться радіти не лише своїм успіхам, але й успіхам однокласників та друзів.
4. Ніколи нікому не заздріть та не зраджуйте: це відштовхує людей і руйнує їхстосунки.
5. Намагайтесь прийти на допомогу людині, не чекайте, поки тебе про це попросять.
6. Якщо Вам буде погано, не поспішайте звинувачувати у цьому інших, вчітьсятерпіти неприємності: погане швидко проходить.
Коментарi